'Ik weet dat het

caicai2017
Ik weet dat het in het begin tijd zal kosten en we moeten de volgende stappen doorlopen om daar uit te gaan en in het spel te spelen en die dingen uit te zoeken, maar zodra ik me op mijn gemak voel, moeten alle beperkingen snel verdwijnen, "zei Thomas.

Thomas [url=http://www.antoniolinares.es/Nike-Air-Huarache-Mujer-c-20.html]Nike Air Huarache Mujer[/url] werd gevraagd om te vergelijken hoe zijn lichaam zich nu voelt in vergelijking met voorafgaand aan het lijden aan zijn heupblessure in maart [url=http://www.asdthanit.it/Adidas-ZX-Flux-Donne-c-22.html]Adidas ZX Flux Donne[/url] en het [url=http://www.lemontlaur.fr/femme-c-1/nike-dunk-sky-high-femme-c-1_98/]Nike Dunk Sky High Femme[/url] verergeren tijdens de play-offs.

"Ik bedoel, mijn heup is beter, maar ik heb geen ritme", zei hij. "Ik heb op dit moment geen gevoel voor het spel. Ik ben zo lang weggeweest dat het voelt alsof ik mijn krachten verloren heb. Dus zelfs als we buiten [url=http://www.anthonytouma.fr/Adidas-NMD-Femme-c-1_6.html]Adidas NMD Femme[/url] zijn, scrimmend kan ik me verplaatsen en doen wat ik wil, maar ik doe het gewoon niet ik heb mijn krachten nog niet. '

Het vooruitzicht om tegen Irving op het tuinparket [url=http://www.willtaylars.co.uk/nike-air-max-classic-bw-c-56/nike-air-max-classic-bw-womens-c-56_58/]Nike Air Max Classic BW Womens[/url] te spelen, is iets dat de energie van Thomas opvoert; hij kon het niet helpen, maar brak in een brede glimlach op vrijdag, toen een verslaggever de aanstaande Celtics-game noemde. Hij zal echter moeten wachten tot de Cavs-wedstrijd in Boston op 11 februari.

"Het zal niet [url=http://www.asdthanit.it/Adidas-Superstar-Donne-Rosa-c-10.html]Adidas Superstar Donne Rosa[/url] zo moeilijk zijn," zei Thomas over het uitspelen van de wedstrijd van woensdag. "Ik weet waar ik nu ben en ik zou mezelf daar niet willen dwingen het [url=http://www.fizelson.fr/Nike-Air-Max-90-Homme-c-38.html]Nike Air Max 90 Homme[/url] gewoon te proberen te forceren. Maar ik kan wachten tot februari. Ik denk dat we ze weer in februari spelen, dus ik kan wachten en een show opzetten dan."

The Celtics zullen Thomas zeker eren met een soort videotribute tijdens de wedstrijd van woensdag, ongeacht of hij in de rij staat of niet.

'Ik weet dat het allemaal liefde is,' zei Thomas. "Ik blijf zeggen dat ik die stad alles heb gegeven wat ik had en ze hebben [url=http://www.roberttrinick.co.uk/nike-air-max-90-c-51/nike-air-max-90-mens-c-51_53/]Nike Air Max 90 Mens[/url] me [url=http://www.amaryllis.es/Nike-Air-Vapormax-Mujer-c-1_26.html]Nike Air Vapormax Mujer[/url] echte liefde terug laten zien en ik denk dat liefde voor altijd zal duren. Dus er is geen moeilijk gevoel. Dit is geen wraakgame. Ze weten wat ze gaven Ze wisten wat ze kregen, het is allemaal goed, ik ben gefocust op de Cleveland Cavaliers en probeer een [url=http://www.roberttrinick.co.uk/nike-air-max-95-c-62/nike-air-max-95-womens-c-62_63/]Nike Air Max 95 Womens[/url] kampioenschap te winnen. "

Thomas werd knock-out van de Eastern Conference Finals van vorig seizoen met de blessure, werd schokkend verhandeld in het offseizoen en is [url=http://www.asdthanit.it/Adidas-NMD-Donne-c-1.html]Adidas NMD Donne[/url] gestaag doorgebroken.