ent 55 Womens">Nike React

caicai2017
De Concepts x Nike SB Dunk Lobster releases 14 december Nike Air Max 95 Mujer bij Concepts, 15 december bij geselecteerde retailers Adidas Deerupt Mujer en 17 december via SNKRS. 2018 - Basketbalsuperster Maya Moore en de beroemde stylist Aleali May komen samen om een ??exclusieve Air Jordan-collectie Nike Epic React Flyknit Womens voor vrouwen te cre?ren, inclusief hun favoriete Air Jordan-silhouetten: de Court Lux Air Jordan 1 en Air Jordan X.
Beide schoenen zijn gemaakt van premium suède en geblokt in kleuren die ge?nspireerd zijn door de favoriete uniformen van Moore tijdens haar hele carrière. Tot de details behoren een verwijderbare nepbont tong op de AJI om Adidas Superstar Mujer de invloed van May op high fashion te vertegenwoordigen, en Moore's logo en favoriete bijbelvers op de AJX.
De Maya Moore x Aleali May Court Lux Air Jordan I en Maya Moore x Aleali May Air Jordan X verschijnt op 15 december in geselecteerde retailers wereldwijd en op 22 december in geselecteerde Nike Dunk Sky High Mujer Noord-Amerikaanse retailers en de SNKRS-app wereldwijd.Nike Nike Air Max 270 Womens Flyleather is een nieuwe kans. Het unieke materiaal, dat is gemaakt met ten minste 50 procent gerecyclede natuurlijke leervezel, zorgt voor een evolutie van het ontwerpdenken, terwijl het behendig natuurlijke tactiele eigenschappen combineert met een belangrijke vermindering van de koolstofvoetafdruk van de planeet. Beide eigenschappen zijn volledig weergegeven in Ross 'Nike x A-COLD-WALL * Air Force 1.
"Flyleather is een vat om een ??idee te verfijnen dat al behoorlijk sterk was", zegt Adidas Prophere Womens Ross. "De technologie erachter is ook verbonden met de voortgang van mijn ontwerppraktijk, mijn label en natuurlijk mijn werk aan de luchtmacht.Een schoen maken met een duurzaam verhaal en praten met moderne problemen is een groot iets."
Dat "grote ding" gaat over het op de hoogte Nike Air VaporMax Mujer brengen van producten op de hedendaagse behoeften van de wereld. "Toen Nike Air Zoom Spiridon Mujer ik voor het eerst met Nike begon samen te werken, had ik 10 stocklists.Duurzaamheid voelde als iets dat veel groter was dan mijn eigen bedrijf," zegt Ross. "Nu zijn we bij 130 winkels en onze consumptie de koersen moeten wel worden bijgesteld. Het was geweldig om dat gesprek met Nike rond kleding en schoenen echt open te breken om stappen te zetten om Nike React Element 55 Womens op A-COLD-WALL * duurzamer te worden. "
De Nike x A-COLD-WALL * Air Force 1 wordt op 9 december in Shanghai gelanceerd. Latere releases volgen Nike Air Vapormax Womens op 21 december. Een derde samenwerking tussen Nike en videogameproducent EA SPORTS levert een expressieve versie van de PhantomVSN op - en daarmee een bewijs van de passievolle voetballers en miljoenen fans over de hele wereld voor de digitale versie van de game.
De reflecterende grafische behandeling op de bovenkant van de boot is ge?nspireerd Adidas Falcon Womens op de knoppen van de consolecontroller. Het EA SPORTS-logo verschijnt op de tong van de boot en de schoenendoos.
De boot is beschikbaar om te dragen in de videogame en wordt gedragen op het veld door Kevin De Bruyne, Fran Kirby en Federico Bernarde