ertel me of het idee nog steeds haa

caicai2017
Beers hebben het verhaal ingekaderd van hoe Nike zijn futuristische, zichzelf rijzende sneaker opbouwde als een reeks van zes vragen, waarin ze haar intensieve samenwerkingsproces beschreef om elke sneaker te benaderen: De meest voor de hand liggende uitdaging waarmee Nike te maken kreeg, was hoe je de veters moest trekken om de schoen te sluiten. De achtergrond van Beers zit Nike Air Max 90 Womens in de engineering van kunststoffen, wat betekent dat ze thuis is in dingen als spuitgieten. Ze wist niets van motoren, wat een noodzakelijk onderdeel leek te zijn van het bedenken van een www.jwrennie.co.uk oplossing. Dus reikte ze uit naar mensen die dat wel deden. We zijn begonnen met technische bake-offs. Wat dat was, was dat ik contact op wilde nemen met de ingenieursbureaus of verkopers of mensen die mogelijk aan een project wilden werken, ook al wist ik niet Nike Air Max Penny Womens wat het probleem was dat ik echt wilde oplossen. Ik wil dat je een kant trekt: hoe ga je dat doen? Ik zou contact opnemen met deze verkopers en hen vragen erover te Adidas Arkyn Womens citeren. Hoe lang zou het duren? Hoe zou je het aanpakken? En wat zou het mij kosten? Een groot voordeel van deze aanpak, besefte Beers, was dat zij en het team snel het hele landschap van mogelijke oplossingen zagen, en een idee Nike Dunk Sky High Womens kregen van wat het maken ervan zou kosten. Ze leerden ook welke partners het beste zouden zijn om mee samen te werken. James merkte op dat ze niet zei dat ze contact op wilde nemen met Nike. Ze wilde zien wat de bedrijven zouden voorstellen zonder te weten met wie ze precies praatten. Een ander raadsel dat Nike moest oplossen, was waar in de schoen ze aan de veters zouden trekken. Beers zei tegen de tijd dat ze op dit punt kwamen, dat de mensen in het bedrijf wisten dat ze daadwerkelijk aan een Nike Air Max 2017 Womens auto-veter-schoen werkten en enthousiast waren over het idee. Het team van Beers stelde de vraag daar en kreeg honderden Nike Air Max 270 Womens idee?n terug, maar kon niet beoordelen welke van hen mogelijk levensvatbaar zou zijn. Beers bedacht een strategie om ze te testen, losjes gebaseerd op de Food Network-show Cupcake Wars. Iedereen die een mogelijke oplossing heeft Nike Epic React Flyknit Womens gebracht, heeft een opdracht gekregen. Ze vertelde hen: Bouw het binnen een uur voor mij. Breng het terug naar mij. Vertel me of het idee nog steeds haalbaar is. Als het nog steeds haalbaar is, vertel me dan wat het haalbaar maakt of wat het beperkt. Beertjes noemden het 'snel leren', in tegenstelling tot 'fail fast', het onoffici?le motto van Silicon Valley. Het team bedacht snel de beperkende factoren bij het bouwen van de schoen, zoals waar ze moesten wachten tot de technologie verder ging. Motoren en elektromagneten moesten kleiner worden voordat Nike ze kon gebruiken zoals het wilde, Nike Air Max 90 Womens wat een deel is Nike Air Vapormax Womens van de reden waarom het idee zo lang duurde om tot wasdom te komen. Om de idee?n te blijven testen, bleven Beers en het team steeds extra opdrachten uitdelen. Als het eerste idee levensvatbaar was, had de persoon of groep die het Nike Air Max 90 Mujer voorstelde toen vier uur om het uit te werken en te kijken of het nog steeds stand hield. De volgende ronde was twee of drie dagen. Uiteindelijk kregen de nog bestaande Adidas NMD Womens idee?n een week om daadwerkelijk in een product te worden omgezet.