jag nj?t av hur do

ca, Thompson sta d
I ?verensst?mmelse med samarbeteens f?rk?rlek f?r teatrar presenteras skon i speciella samlarf?rpackningar som ?r trogen mot Arshams "Future Relic" estetik - med tanke p? populariteten [url=http://www.wimatherm.de/nike-air-max-90-c-19/nike-air-max-90-damen-c-19_23/]Nike Air Max 90 Damen[/url] hos konstn?rens ursprungliga serie av utg?vor, [url=http://www.wimatherm.de/nike-air-max-2016-c-13/nike-air-max-2016-damen-c-13_14/]Nike Air Max 2016 Damen[/url]?r det s?kert att denna sko blir popul?r bland Arshams egna efterf?ljande liksom den vanliga sn?skottsmassan.

F?rmodligen mest anm?rkningsv?rda ?r dock varum?rkesinformationen som ses p? skoens tungor; "Daniel Arsham" p? h?ger sko och "Past" till v?nster. Den f?rsta delen av [url=http://www.wimatherm.de/nike-air-max-tavas-c-34/nike-air-max-tavas-damen-c-34_35/]Nike Air Max Tavas Damen[/url] Arshams kortfilm Hourglass avslutades med "Forts?tt ...", och b?de Arsham och adidas tidigare uttalanden om samarbetsprojektet beskriver det som en unders?kning av f?rflutna, nutid och framtid. Som ett resultat ?r detta erbjudande fr?msta fokus p? det f?rflutna skapar en anm?rkningsv?rd fr?nvaro av b?da tv? viktiga elementen. Med det i ?tanke ?r det f?rmodligen inte f?r mycket av en str?cka att anta att detta inte ?r det sista vi kommer att se av Adidas Originals x Daniel Arsham-projektet. Allt jag ska [url=http://www.royerimprimeur.fr/]www.royerimprimeur.fr[/url] s?ga ?r, h?ll ?ronen till marken. Om vi ??har tur, kommer [url=http://www.wimatherm.de/nike-air-huarache-c-4/nike-air-huarache-damen-c-4_5/]Nike Air Huarache Damen[/url] det mer att komma. Det ?r viktigt att komma ih?g att det inte finns n?gon objektiv "b?sta" tennissko. Men en SI-medarbetare, en l?ngsiktig tennisspelare, satte fram f?r att markera n?gra av de b?sta manens tennisschoenen p? marknaden just nu. Asics Court FF ?r en elegant och bekv?m tennissko. Sliten av David Goffin p? turné, kombinerar Court FF det b?sta av andra Asics-modeller, till exempel Gel Resolution and Gel Solution Speed, f?r att ge underbar balans som g?r att b?de serven [url=http://www.roberttrinick.co.uk/nike-air-max-thea-c-71/nike-air-max-thea-womens-c-71_72/]Nike Air Max Thea Womens[/url] och volley och baseline spelare kan k?nna sig bekv?ma och s?kra. s?rskilt domstolen FF: s l?tta vikt stod ut (13,9 oz.). Eftersom tennisskor beh?ver ge sidost?d, k?nns m?nga modeller lite klumpiga. Domstolen FF kommer ganska mycket s? n?ra som du kan komma till l?parskor samtidigt som du beh?ller [url=http://www.wimatherm.de/nike-air-force-1-c-1/nike-air-force-1-damen-c-1_2/]Nike Air Force 1 Damen[/url] en bra niv? av st?d. Den f?rm?gan kommer fr?n Asics 'FlyteFoam-teknik, [url=http://www.royerimprimeur.fr/Nike-Air-Max-90-Femme-Rose-c-6_13.html]Nike Air Max 90 Femme Rose[/url] som ger ett lager av d?mpning i skoens mellansula. ASCIS p?st?r att FlyteFoam ?r 55% l?ttare ?n standardmaterial. Tekniken ger ocks? skon st?rre h?llbarhet.

Jag tj?nar inte-och-volley ofta, men jag nj?t av hur domstolen FF k?nde n?r jag rusade p? n?tet. Kudden runt h?len och vikten l?ter mig g? snabbt i korta brister utan att oroa dig f?r skada. Jag k?nde mig bekv?m sprint och stoppade snabbt.

Visserligen har domstolen FF inte lika mycket sidost?d som n?gra andra ASICS-[url=http://www.amaryllis.es/Nike-Air-Vapormax-Mujer-c-1_26.html]Nike Air Vapormax Mujer[/url] modeller, till exempel Gel Resolution. Avv?gningen ?r givetvis att geluppl?sningen ?r tyngre och inte riktigt har m?ngsidigheten hos domstolen FF. Men f?r spelaren med en balanserad fot som k?nner sig bekv?m bort fr?n baslinjen ?r domstolen FF det b?sta som ASICS har att erbjuda, speciellt [url=http://www.amaryllis.es/Nike-Air-Max-2017-Mujer-c-1_11.html]Nike Air Max 2017 Mujer[/url] f?r en mer erfaren spelare.

Domstolens FF: s ljusa f?rger kan kollidera med icke-tenniskl?der, och skon ?r lite sv?r att glida p?, ?ven om det beror p? att det inte har en tunga - en funktion som faktiskt bidrar till skoets mjuka passform. Men det ?r verkligen de enda tv? nackdelarna. Sammantaget ?r domstolen FF en bra sko.