och hon vaknade i panik. Ni

caicai2017
Nike kommer inte att ge kliver till det iranska fotbollslaget f?re Nike Epic React Flyknit Womens och under den h?r m?nadens VM p? grund av ekonomiska sanktioner mot Nike Air Max 1 Ultra Moire Womensden islamiska republiken. Flyttet f?ljer Trumpadministrationens beslut att dra tillbaka fr?n den internationella k?rnvapenhandeln Nike Air Max Classic BW Womens som gjordes 2015, ?ven om sanktionerna som hindrar sportskl?ttaren fr?n att arbeta med det iranska laget har funnits genom flera f?rvaltningar, sa Nike i ett uttalande. Om du Nike Air Max Vision Womens ?lskar och skyddar dig dina skor spetsar ibland till besatthet, du har f?rmodligen identifierats med Nikes nya kampanj "Shoe Therapy". Nike vet hur sina produkter ansluter sig till konsumenter och k?ndis idrottare, och det spelar med det f?rh?llandet och varum?rkeslojaliteten i de nya fl?ckarna, som tar tillbaka den klassiska tagline "It's Gotta Be the Shoes." Annonserna har Master of None breakout star Lena Waithe som Dr. Dana Sole, en terapeut som arbetar med Nike Air Max 270 Mujer kunder som har en ... l?t oss s?ga "intensiv" missbruk av sina sneakers. Medan kampanjen definitivt fokuserar p? Waitens karakt?r, har kickoff-platsen ocks? framtr?dande maratonstj?rnan Shalane Flanagan, vilket ?r l?mpligt, eftersom det var hennes egen dr?Nike Air Odyssey Hombre m som inspirerade kampanjen. afivol.fr Produktionsbyr?n Dirty Robber stod bakom kampanjen, s? vi tog upp med co grundare Martin Desmond Roe, som ledde fl?ckarna, och Executive Producer Jason Puris f?r att l?ra sig mer om historien bakom "Sko Therapy". AdFreak: Vad var inspirationen f?r den viktigaste "Shoe Therapy" -marknaden? Jason Puris: Filmen ?r faktiskt baserad p? en sann historia, och en verklig dr?m som Shalane hade natten f?re New York City Marathon (som hon www.montajesavila.es ?ntligen vann). Shalane dr?mde att n?gon hade stulit hennes Zoom Vaporfly 4% skor p? t?vlingsdagen och hon vaknade i panik. Nike Air Vapormax Femme Historien om att vara besatt av dina skor f?ddes d?r. Martin Desmond Roe: Lena var mitt f?rsta val f?r terapeuten. Jag skrev inte exakt rollen f?r henne, men hon var den f?rsta personen jag t?nkte p? f?r rollen och d? kunde jag verkligen inte bilda n?gon annan. Jag var ett enormt fan av henne p? Master of None Nike Air Max 2017 Femme och visste att hon kunde nagla tonen p? platsen, men ?nnu starkare ?r hennes k?rlek till sneakers; du kan ber?tta fr?n hennes sociala medier att hon ?r en komplett sneaker-head sj?lv. Vi visste att hon kunde prata sko-galen eftersom hon ?r sko galen. F?r Lena (efterf?ljande fl?ckar) skrev jag n?gra punchlines och sedan riffade hon d?rifr?n. "Det finns 3D. Men vad fan ?r 4D? Jag kan inte h?ra dig, men Adidas Nike Air Max 2016 Mujer g?r skor f?r att f?lja upp sina 3D-l?pare fr?n 2017 med en 4D-sneaker som s?g en riktig, om ?n begr?nsad fris?ttning. Dessa skor, som vissa ser som framtiden f?r m?rket Ultra Boost-linjen, gavs f?rsta g?ngen till v?nner och familj ?r 2017 och slog sedan detaljhandeln i ?r. De har 3D-tryckta s?lar och gick till detaljhandeln f?r 300 dollar. ?ven med den h?ga prislappen, faller folk nu ?ver $ 1200 f?r dem