om dit probleem te verlichten

Labi1995
La Sportiva komt niet met zoveel nieuwe modellen als andere merken, maar als ze dat doen, let ik [url=http://www.hijosdelvacio.es/Adidas-Ultra-Boost-Mujer-c-57_80.html]Adidas Ultra Boost Mujer[/url] meestal op omdat ze schoenen maken met een zeer speciaal ontworpen ontwerp voor bergenontwerp. De Akasha is hun meest gedempte schoen tot nu toe en de focus van het ontwerp lag op het bouwen van een allround parcours en bergschoenen die verschillende terreinen en afstanden aankunnen. Ik denk dat ze dat doel over het algemeen wel hebben gehaald en de Akasha is een van de betere beschermende modellen die ik dit jaar met grote precisie heb geprobeerd voor het beschermingsniveau [url=http://www.hijosdelvacio.es/]www.hijosdelvacio.es[/url] en een comfortabel maar veilig bovenwerk. Een van de sterke punten van La Sportiva is altijd geweest zijn fantastische rubbercompounds voor zijn buitenzolen en de Akasha is hier een andere weergave van. Het maakt gebruik van een combinatie van het kleverige XF-rubber en kleine hoeveelheden van het duurzamere AT-compound (rood rubber) bij de hiel en de grote [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-zoom-spiridon-c-72/nike-air-zoom-spiridon-femme-c-72_73/]Nike Air Zoom Spiridon Femme[/url] teen. Het rubber slijt heel goed en presteert nog beter met grote grip op vrijwel elk oppervlak. De nokvorm (een aspect van het ontwerp waar ik veel belangstelling voor heb) is ook goed met de lugs in de rijrichting wanneer ze een brekende grip moeten geven in de juiste gebieden. De tussenzool is een fatsoenlijke (hoewel niet opvallende) spuitgegoten EVA die biedt voldoende leven en kussen, maar is toch stevig genoeg om niet te zacht of onstabiel te zijn op meer technisch terrein. [url=http://www.joomlas.co.uk/nike-free-run-30-c-45/nike-free-run-30-womens-c-45_47/]Nike Free Run 3.0 Womens[/url] Ik heb de hak aangepast na een paar runs om te verfijnen wat, naar mijn mening, te dik was van een ontwerp dat de enige flagrante fout in de rit was. Na dit te hebben gedaan, presteert de schoen zeer voorspelbaar op afdalingen en oneffen terrein en in overeenstemming met zijn bescherming en stapelhoogte. Voor hardlopers die op zoek zijn naar één [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-max-90-c-22/nike-air-max-90-femme-c-22_25/]Nike Air Max 90 Femme[/url] schoen voor een breed scala aan applicaties, zou de Akasha bijna bovenaan de lijst staan ??als een fantastische alleskunner. Ik heb in het verleden niet veel succes gehad met de trailline van Saucony. De slechtvader 5 is waarschijnlijk de beste van het stel en ik vond het leuk om een ??paar dingen te weten over de Nomad TR. Ik heb vorige versies van de Xodus niet geprobeerd, vooral omdat ze er in de toebox overbezaaid, zwaar en te taps uitzagen. Saucony heeft de Xodus grondig herzien met de nieuwe Xodus ISO. De [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Max-90-Mujer-Rosas-c-1_22.html]Nike Air Max 90 Mujer Rosas[/url] pasvorm in de hiel en middenvoet is erg goed, met name voor een Saucony. Het is veilig, maar de ISO-overlays snijden helemaal niet in de voet. Het enige flagrante probleem met de pasvorm voor mij is de nog steeds erg opvallende tapered toebox. Ik zou aanraden om een ??1/2 maat in te voeren om dit probleem te verlichten. Zoals het is, met mijn maat 13, kan ik een 1/2 maat niet groter maken om dit te verhelpen, zodat de schoen als gevolg van de tapsheid een beetje kort aan de grote teen voelt. De tussenzool en de rit van de schoen zijn boven het gemiddelde. De geometrie is goed en ze houden het profiel smal genoeg om niet volumineus te voelen. De Everun-topzool helpt de ietwat ietwat dode en stevig-gecomprimeerde eva een beetje leven te geven. De glanzende component is zonder twijfel de PWRTRAC-buitenzool. Het komt nu op de meeste [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Zoom-Spiridon-Mujer-c-1_48.html]Nike Air Zoom Spiridon Mujer[/url] trail-schoenen van Saucony en is een geweldige zachte, maar duurzame compound en in een goede tri-flex-patter op de Xodos ISO. Ik hou echt van deze buitenzool en als het iets was dat dichter bij de Nomad TR lag, zou het een grote overwinning zijn voor lange bergraces / runs.