weet zeker dat velen zullen verkopen

Labi1995
Elk jaar rond deze tijd heb ik een post geplaatst met een verzameling Black Friday en Cyber ??Monday-verkooplinks. Wat ik in feite doe is wat tijd spenderen op het web voor hardloopgerelateerde vakantieverkoop, en ze samenvoegen tot één post-kind van een one-stop-shop voor hardlopers die op zoek zijn naar goedkope schoenen en spullen. Het bericht is meestal erg populair en het heeft als voordeel dat ik een kleine commissie verdien met betrekking tot de verwijzingsverkopen van partners bij veel van de onderstaande online [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-nmd-c-4/adidas-nmd-herren-c-4_6/]Adidas NMD Herren[/url] winkels. U bespaart geld en ik krijg een terugslag omdat ik u op de hoogte heb gebracht van de verkoop. Het is een [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Presto-Mujer-c-1_42.html]Nike Air Presto Mujer[/url] mooie win-win situatie en het helpt me om te blijven doen wat ik hier op Runblogger doe.

Wat volgt is een lijst [url=http://www.dannywinstanley.co.uk/]www.dannywinstanley.co.uk[/url]met deals die ik heb kunnen bedenken. Als je andere gemiste dingen weet die ik heb gemist, voel je vrij om links in de comments te delen, we kunnen er allemaal van profiteren! Sommige zijn pas actief op Cyber ??Monday en waar nodig worden datums genoteerd.

Naast online winkelen, raad ik je ook aan om eens te kijken naar je lokale hardloopspeciaalzaak op Small Business Saturday! Ik weet zeker dat velen zullen verkopen. Begin augustus had ik de fantastische kans om voor de eerste keer naar de Outdoor Retailer Show in Salt Lake City te gaan en de nieuwe schoenen te bekijken die uit de late winter / vroege lente komen.[url=http://www.alainhemet.fr/nike-tanjun-c-86/nike-tanjun-femme-c-86_87/]Nike Tanjun Femme[/url]  Hieronder staan ??de trailschoenen die ik op de show mocht zien. Let op, Outdoor Retailer heeft de neiging om [url=http://www.alainhemet.fr/]www.alainhemet.fr[/url] meer trail / outdoor gerichte schoenenmerken aan te trekken, en niet alle hardloopschoenenbedrijven waren aanwezig. Met name Nike, ASICS en Mizuno waren niet aanwezig, dus ik heb geen informatie over hun 2016-releases.

Merk ook op dat ik ervoor kies om de trailmarkt te segmenteren in wat ik noem, omwille van de eenvoud, "trail" -schoenen en "bergschoenen". Trail-schoenen zijn schoenen die ontworpen zijn voor soepeler, goed gemarkeerde paden, onverharde wegen en hebben meestal minder nokdiepte. Bergschoenen zijn ontworpen voor het meer technische terrein dat meestal, hoewel niet altijd, in de bergen wordt aangetroffen, [url=http://www.pierrerobyr.ch/adidas-superstar-c-13/adidas-superstar-damen-schwarz-c-13_17/]Adidas Superstar Damen Schwarz[/url] hoewel een zeer technisch of steil pad soortgelijke eisen kan stellen aan een schoen. Wat ik hieronder opsomming [url=http://www.alainhemet.fr/nike-air-presto-c-57/nike-air-presto-femme-c-57_58/]Nike Air Presto Femme[/url] zijn die schoenen die ik (niet noodzakelijkerwijs de fabrikanten) beschouw als de trailaanbiedingen die ik heb [url=http://www.hijosdelvacio.es/Nike-Air-Max-90-Mujer-Negras-c-1_20.html]Nike Air Max 90 Mujer Negras[/url] gezien bij de Outdoor Retailer dit jaar. Een volgende post zal een voorbeeld van de bergschoenen.